Categorii

Abonare newsletter

Conditii de retur

1.Obligatii Cumperi-Orice.RO:


a. Angajatii departamentului Service si Retururi au obligativitatea de a raspunde la cererea de retur in termen de 24 de ore (zi lucratoare).

b. De a trimite prin e-mail AWB-ul catre client si solicitarea ridicarii coletului catre firma de curierat. De asemnea vom trimite estimarea costurilor de curierat, care vor urma sa fie deduse din valoarea de retur sau vor fi achitate de catre client odata cu inapoierea produsului, daca cererea de retur nu a fost aprobata.

c. De a trimite in termen de 2 zile lucratoare de la primirea coletului, in scris prin e-mail, orice observatie privind integritatea sau buna functionare a produselor din cererea de retur.

d. Rambursarea sumei de retur se va face in termenul legal de 14 zile, de la acceptarea in scris prin e-mail a clientului privind situatia returului. Daca raspunsul din partea clientului este dat intr-o zi nelucratoare termenul va fi prelungit in mod corespunzator.

 

2. Obligatii Client:


a.  Completarea cererii de Retur in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, disponibila in format electronic (in rubrica Contul meu)

b. Pregatirea coletului pentru a fi ridicat de catre firma de curierat. Produsul trebuie returnat cu toate accesoriile, documentele si ambalajele aferente. Acesta trebuie sa se afla in ambalajul original, sa nu prezinte urme de lovituri sau sa fi fost folosit in alte scopuri sau conditii decat cele pentru care a fost proiectat. Clientul nu trebuie sa aduca niciun fel de modificari si/sau personalizari produsului.In cazul produselor ce pot contine parole sau alte forme de blocare al accesului in cadrul telefonului este obligatia clientului sa restaureze produsul la setarile originale ale produsului.

c. Produsul/produsele din cererea de retur se vor ridica doar de catre firma de curierat in baza AWB-ului generat de magazinul Cumperi-Orice.Ro, clientul avand obligatia sa ataseze coletului AWB-ul trimis pe mail.

d. Asigurarea integritatii coletului intra in obligativitatea clientului (amblaj protector suplimentar daca este cazul, AWB-ul sa nu fie lipit direct pe produs sau cutia produsului).

e. Costul taxelor de curierat, aferente procedurilor de retur, vor fi suportate de catre client, acestea fiind scazute din valoarea de retur.

 

3. Produse ce nu pot fi returnate decat sigilate sau cu un defect confirmat de catre unitatea de service:


- Imprimante

- Consumabile imprimante

- Produse de ingrijire corporala si intima

- Articole si accesorii pentru gatit

- Aparatele de aer conditionat

- Produsele incorporabile

- Carduri si stick-uri de memorie

- Programe informatice, licenta noi, prelungire licente sau alta forma de software sau produse fizice care contin software

- Castii intraauriculare

- Acumulatori si produse cu acumulatori inclusi

- Baterii

- Incarcatoare

- Folii de protectie

- Fiarele de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.)

- Aspiratoarele care au fost folosite

- Jucariile produsele pentru copii, bebelusi si produsele pentru gravide

- Produse care au conturi/parole active, modificare de soft setate de catre client.

 

4. Alte observatii:

a. Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA  este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)   

b. Produsele care fac obiectul unei oferte B2B

c. Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea.   

d. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. 

e. In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse, care sa acopere taxa pentru readucerea in stadiul initial a produsului (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat.

f. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

g. Costul taxei de curier este calculat in urmatorul mod 25 Lei (TVA inclus primul Kg) si 1.5 Lei (TVA inclus).

 

5. Exceptii de la plata taxei de curierat:

    Clientul nu va suporta taxele de curierat in urmatoarele conditii:


a. Produsul a fost livrat la client, si acesta in termen de 24 de ore de la receptionarea lui, a semnalat un defect si/sau functioneaza necorespunzator datelor specificate. Iar defectele reclamate au fost confirmate de catre unitatea de service.

b. Produsul livrat are alte specificatii decat cele semnalate pe site in cadrul descrierii produsului.

c. Produsul livrat este alt produs decat cel comandat.

Cumperi Orice - Magazinul tau on-line © 2024

Contactează-ne